Питання післядипломної підготовки лікарів неонатологів на сучасному етапі – забезпечення якості та ефективності

Автор(и)

  • Є.Є. Шунько
  • О.Т. Лакша
  • Ю.Ю. Краснова

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.III.2.8.2013.1

Ключові слова:

післядипломна підготовка, лікарі-неонатологи, безперервна освіта, стандарти навчання

Анотація

Резюме. У статті розглянуті питання розробки і впровадження нових технологій післядипломної освіти, показана важливість відповідності навчальних планів і програм підготовки спеціалістів неонатологів стандартам
Європейського союзу медичних фахівців. Для забезпечення якості надання медичної допомоги новонародженим необхідно спрямувати зусилля на підвищення ефективності навчання, впровадження моніторингу якості
медичної допомоги дітям та матерям на державному
рівні. Важливим є безперервна післядипломна освіта.

Посилання

.1 Volodina NN, Sukhikh GT, redaktor. Bazovaya pomoshch' novorozhdennomu-mezhdunarodnyy opyt[Basic Newborn Care - International Experience]. Moscow: GEOTAR-Media; 2008. 208 s. (in Russian).

.2 Voronenko YuV, Boiko AI, Hoida NH, Hryshchenko OV, Kvashenko VP. Dydaktychni tekhnolohii vykladannia pytan reproduktyvnoho zdorovia. Navchalno-metodychnyi posibnyk dlia vykladachiv[Didactic technologies of teaching reproductive health issues]. Kyiv: Knyha-plius; 2011. 191s. (in Ukrainian).

.3 Vdovychenka YuP, Hoidy NH, Dobrianskoho DO, Shunko YeIe. Dykhalna pidtrymka v novonarodzhenykh ditei[Respiratory support in newborns]. Ch1. Kyiv; 2011. 522s.; Ch2. Kyiv; 2011. 612s. (in Ukrainian).

.4 Znamenska TK, Boichuk TM, Hodovanets YuD. Orhanizatsiia ta perspektyvy rozvytku perynatalnoi dopomohy v Ukraini [Organization and prospects of perinatal care development in Ukraine]. Neonatolohiia, khirurhiia ta perynatalna medytsyna. 2013;3(1):13-8. (in Ukrainian).

.5 Pediatrychna sektsiia Yevropeiskoho soiuzu medychnykh fakhivtsiv ta Yevropeiska asotsiatsiia neonatolohiv ESN Yevropeiskyi rozklad ta plan navchannia z neonatolohii[Pediatric Section of the European Union of Medical Professionals and the European Association of Neonatologists ESN European Schedule and Curriculum for Neonatology]. Druhe vydannia – versiia 3. 2007r. (in Ukrainian).

.6 Shunko YeIe, Piasetska NM, Konchakovska TV. Etalony praktychnykh navychok v neonatolohii [Standards of practical skills in neonatology]. Navchalno-metodychnyi posibnyk. Kyiv: Harmoniia; 2011. 256 s. (in Ukrainian).

.7 Shmakov AN, Kokhno VN. Krytycheskye sostoianyia novorozhdennыkh (tekhnolohyia dystantsyonnoho konsultyrovanyia y эvakuatsyy) [Critical conditions of newborns (technology of remote counseling and evacuation)]. Novosybyrsk; 2007. 168s. (in Ukrainian).

.8 Kloerti DP, Eikhenvald EK, Stark ER. Posibnyk z neonatolohii [Handbook of Neonatology]: per. z anhl. 6 vyd. Kyiv: Feniks; 2010. 856 s. (in Ukrainian).

.9 Vdovychenka YuP, Hoidy NH, Dobrianskoho DO, Shunko YeIe, redaktor. Stabilizatsiia stanu novonarodzhenoi dytyny pered transportuvanniam i dopomoha pid chas transportuvannia[Stabilization of the condition of the newborn before transportation and assistance during transportation]. Ch1. Kyiv; 2011. 532s.; Ch2. Kyiv; 2011. 579s. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-01

Як цитувати

Шунько, Є., Лакша, О., & Краснова , Ю. (2013). Питання післядипломної підготовки лікарів неонатологів на сучасному етапі – забезпечення якості та ефективності. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 3(2(8), 6–12. https://doi.org/10.24061/2413-4260.III.2.8.2013.1

Номер

Розділ

Організація та перспективи розвитку перинатальної допомоги в Україні