Організація післядипломної підготовки дитячого хірурга з питань неонатальної хірургії

Автор(и)

  • O. M. Gorbatyuk

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.VI.2.20.2016.4

Ключові слова:

Неонатальний хірург, післядипломна освіта, методи і технології навчання.

Анотація

У статті показана необхідність при підготовці дитячого хірурга в галузі неонатальної хірургії  виховувати не тільки фахівця високого рівня, але і моральну гуманну особистість. Все це диктується практикою сьогодення. На прикладі підготовки фахівця і особистості дитячого хірурга на кафедрі дитячої хірургії показані можливі шляхи реалізації проблеми післядипломного навчання із застосуванням різних методик і технологій навчання.

Посилання

Voronenko Iu.V. Osnovni parametry perebudovy vykhovnoi roboty u vyshchomu medychnomu navchalnomu zakladi [The main parameters of the restructuring of educational work in higher medical schools]/ Iu.V. Voronenko // Aktualni problemy formuvannia osobystosti likaria: m-ly nauk.-prakt. konf. K., 2002: 9 – 10. (in Ukrainian).

Horbatiuk D.L. Deiaki aspekty ta mozhlyvi perspektyvy ukrainskoi medytsyny v protsesi vykhovannia ta stverdzhennia suchasnoho likaria [Some aspects and possible prospects of Ukrainian medicine in the training and strengthening of the modern physician]/ D.L.Horbatiuk, O.M.Horbatiuk // Aktualni problemy formuvannia osobystosti likaria: m-ly nauk.-prakt. konf. K., 2003: 36 – 39. (in Ukrainian).

Detskaja hirurgija. Klinicheskie razbory: rukovodstvo dlja vrachej [Pediatric Surgery. Clinical analysis: a guide for physicians]; pod red. A.V.Geras'kina. M., «Gjeotar – Media», 2011: 215. (in Russian).

Dydaktychni tekhnolohii vykladannia pytan reproduktyvnoho zdorov’ia [Didactic technology teaching on reproductive health]: navch.-metod. posib. dlia vykladachiv / Iu.V.Voronenko, A.I.Boiko, N.H.Hoida, O.V.Hrytsenko [ta in]. K., «Knyha-plius», 2011:191. (in Ukrainian).

Isaeva T.E. Klassifikacija professional'no-lichnostnyh kompetencij vuzovskogo prepodavatelja [Classification of professional and personal competencies of university teachers]/ T.E.Isaeva // Pedagogika. 2006; 9: 55 – 60. (in Russian).

Mintser O.P. Pryntsypy informatsiinoi pidtrymky v samostiinomu navchanni pry bezperervnomu profesiinomu rozvytku likariv ta provizoriv [The principles promoted in independent studies with continuous professional development of doctors and pharmacists]/ O.P.Mintser, V.V.Krasnov, L.Iu.Babintseva // nauk.-metod. konf. z mizhnarodnoiu uchastiu: m-ly konf. K., 2007: 605 – 06. (in Ukrainian).

Tarasova I.P. Metod proektov v obrazovatel'nom uchrezhdenii [Project-based learning in the educational institution]/ I.P.Tarasova // Professional'noe obrazovanie. Prilozhenie. 2004; 12: 108-10. (in Russian).

Hubbard J.P. Measuring medical education / Hubbard J.P. Phladelphia: Lea and Febiger, 2001: 971.

Singh H. Building Effrctive Blended Learning Programs / H.Singh // Educational Technology. 2003; 43(6): 51 – 4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-26

Як цитувати

Gorbatyuk, O. M. (2016). Організація післядипломної підготовки дитячого хірурга з питань неонатальної хірургії. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 6(2(20), 25–28. https://doi.org/10.24061/2413-4260.VI.2.20.2016.4