ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ НЕОНАТОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СТАРШИХ КУРСІВ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ЗАСТОСУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-4260.VI.1.19.2016.18Ключові слова:
педіатрія, інновація, технологія, навчанняАнотація
Мета. Дати характеристику основним методам інноваційних цифрових технологій, визначити їх переваги та недоліки, особливості застосування у вищій медичній школі. Основні завдання та методи дослідження: Аналіз даних літератури за останні п’ять років, присвячених цій тематиці, а також оцінка їх застосування у практиці вищих навчальних медичних закладів. Результати дослідження та їх обговорення. У статті подана характеристика основних інноваційних технологій навчання, які покликані реалізувати виховання інноваційної особистості в людині, яка навчається. Проведено огляд літератури та наведено власні міркування щодо зміни парадигми вищої медичної освіти в Україні на прикладі викладання дисципліни «Педіатрія» (модуль «Неонатологія») в Івано-Франківському національному медичному університеті. Доведено ефективність широкого та різнопланового використання інноваційних технологій у навчально-освітньому процесі. Визначено переваги та недоліки застосування цифрового забезпечення освітньої діяльності у медичному вузі.
Посилання
Sydorova AI, Pavlenko SA, Amosova LI et al. Aktual'nist' informatsiinykh tekhnolohii navchannia studentiv u medychnykh zakladakh [Relevance of information technology education students in health care]. Innovatsiini tekhnolohii u vyshchii medychnii osviti: nauk.-prakt. konf. z mizhnarodnoiu uchastiu: tezy dokl. Poltava; 2012. p.95-96. (in Ukrainian)
Tkachenko PI, Lokhmatova NM, Hurzhyi OV et al. Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u navchal'nomu protsesi na kafedri dytiachoi khirurhichnoi stomatolohii z propedevtykoiu khirurhichnoi stomatolohii [The use of innovative technologies in educational process at the Department of Pediatric Dentistry Propaedeutics surgical dental surgery]. Innovatsiini tekhnolohii u vyshchii medychnii osviti: nauk.-prakt. konf. z mizhnarodnoiu uchastiu: tezy dokl. Poltava; 2012. p.105-106. (in Ukrainian)
Zhuravl'ova LV, Lopina N. Vprovadzhennia elementiv dystantsiinoho navchannia z vykorystanniam innovatsiinykh veb-tekhnolohii u bezperervnii medychnii osviti [The introduction of elements of distance learning using innovative web technologies in continuous medical education]. Materialy XV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii «Problemy ta perspektyvy rozvytku nauky na pochatku tret'oho tysiacholittia u krainakh Yevropy ta Azii»; 30 chervnia - 1 lypnia 2015 r. Pereiaslav-Khmel'nyts'kyi; 2015. 237p. (in Ukrainian).
Marchenko VIu, Marchenko IIa, Boiko VV et al. Interaktyvnyi metod yak pedahohichna innovatsiia u vyschii medychnii shkoli [An interactive method as pedagogical innovation in higher medical school]. Innovatsiini tekhnolohii u vyshchii medychnii osviti: nauk.-prakt. konf. z mizhnarodnoiu uchastiu: tezy dokl; Poltava; 2012. p.84-87. (in Ukrainian).
Polozhennia pro orhanizatsiiu osvitn'oho protsesu v Derzhavnomu vyschomu navchal'nomu zakladi «Ivano-Frankivs'kyi natsional'nyi medychnyi universytet». [The provisions on the organization of educational process in the State higher educational institution "Ivano-Frankivsk National Medical University"]. Ivano-Frankivsk; 2015.77p. (in Ukrainian).
Platonov VN. Obzor i realizacija setevoj formy obuchenija za rubezhom: luchshie praktiki [Review and Implementation of the Network forms of learning abroad: luchshye practice] [Internet]. – Moscow: Vыsshyi unyversytet nauky y tekhnolohyi, 2013. – Avaibale from: https://docs.google.com/file/d/0B9Agi3dgqKCNOFFDaUF1ODltbnM/edit?pli=1 (in Russian).
Tarnavska TV. Tsyfrovi tekhnolohii u navchal'nii, doslidnyts'kii ta innovatsiinii diial'nosti zakladiv vyschoi osvity [Digital technology in teaching, research and innovation activities of higher education institutions]. Psykholoho-pedahohichni nauky. 2013;2:110-116 (in Ukrainian).
10 most instructive educational startups [Internet]. Avaibale from: http://www.edutainme.ru/post/10-camykh-pouchitelnykh-obrazovatelnykhstartapov/?page=user&id=17 (in Russian).
What threatens new digital world race [Internet]. Avaibale from: http://www.mirprognozov.ru/prognosis/107/797/ (in Russian).
Seligman J. Online Education [Internet]. Rochester Review; 2013 January–February;75(3). Avaibale from: http://www.rochester.edu/pr/Review/V75N3/0101_president.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 I. S. Lembryk

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Критерії авторського права, форми участі та авторства
Кожен автор повинен був взяти участь в роботі, щоб взяти на себе відповідальність за відповідні частини змісту статті. Один або кілька авторів повинні нести відповідальність в цілому за поданий для публікації матеріал - від моменту подачі до публікації статті. Авторитарний кредит повинен грунтуватися на наступному:
- істотність частини вклада в концепцію і дизайн, отри-мання даних або в аналіз і інтерпретацію результатів дослідження;
- написання статті або критичний розгляд важливості її інтелектуального змісту;
- остаточне твердження версії статті для публікації.
Автори також повинні підтвердити, що рукопис є дійсним викладенням матеріалів роботи і що ні цей рукопис, ні інші, які мають по суті аналогічний контент під їх авторством, не були опубліковані та не розглядаються для публікації в інших виданнях.
Автори рукописів, що повідомляють вихідні дані або систематичні огляди, повинні надавати доступ до заяви даних щонайменше від одного автора, частіше основного. Якщо потрібно, автори повинні бути готові надати дані і повинні бути готові в повній мірі співпрацювати в отриманні та наданні даних, на підставі яких проводиться оцінка та рецензування рукописи редактором / членами редколегії журналу.
Роль відповідального учасника.
Основний автор (або призначений відповідальний автор) буде виступати від імені всіх співавторів статті в якості основного кореспондента при листуванні з редакцією під час процесу її подання та розгляду. Якщо рукопис буде прийнята, відповідальний автор перегляне відредагований машинописний текст і зауваження рецензентів, прийме остаточне рішення щодо корекції і можливості публікації представленої рукописи в засобах масової інформації, федеральних агентствах і базах даних. Він також буде ідентифікований як відповідальний автор в опублікованій статті. Відповідальний автор несе відповідальність за подтверждленіе остаточного варіанта рукопису. Відповідальний автор несе також відповідальність за те, щоб інформація про конфлікти інтересів, була точною, актуальною і відповідала даним, наданим кожним співавтором.Відповідальний автор повинен підписати форму авторства, що підтверджує, що всі особи, які внесли істотний внесок, ідентифіковані як автори і що отримано письмовий дозвіл від кожного учасника щодо публікації представленої рукописи.