ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • I.I. Redko

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.IX.4.34.2019.1

Ключові слова:

освітня інновація, інноваційні методи навчання у післядипломній освіті, лікарі-інтерни

Анотація

На етапі реформування та стрімкого розвитку сучасної медицини важливе значення має впровадження новітніх інформаційних технологій в післядипломній медичній освіті. Управління якістю післядипломної освіти передбачає формування чітких засобів, форм і методів навчання на всіх етапах підготовки спеціалістів. Кваліфікована підготовка лікарів-інтернів є важливим завданням сучасної післядипломної освіти. З’являються нові вимоги до програми підготовки лікарів-інтернів з використанням у процесі підготовки сучасних інноваційних технологій. Зазначені у статті форми покращення ефективності сучасної післядипломної освіти із застосуванням сучасних інноваційних технологій допоможуть суттєво покращити результативність засвоєння як теоретичної, так і практичної частини підготовки по кожній лікарській спеціальності.

Посилання

.1 Andruschenko V. Yevropeis'kyi pedahohichnyi dosvid ta natsional'nyi dosvid: harmonizatsiia priorytetiv [European pedagogical experience and national experience: harmonizing priorities]. Vyscha osvita Ukrainy. 2014; 3:5-11. (in Ukrainian).

.2 Barmina H. Stan ta perspektyvy medychnoi osvity v Ukraini [Status and prospects of medical education in Ukraine]. Ezhenedelnyk Apteka [Internet]. 2017 [tsytovano 2018 Lys 27];6. Dostupno na: https://www.apteka.ua/article/401518 (in Ukrainian).

.3 Vashchuk FH, redaktor. Intehratsii v yevropeiskyi osvitnii prostir: zdobutky, problemy, perspektyvy. Uzhhorod: ZakDU; 2011. Vashchuk FH. Perekhid do innovatsiinykh tekhnolohii u vyshchii osviti – vymoha chasu [The transition to innovative technologies in higher education is a time-consuming task]. s. 290-305. (in Ukrainian).

.4 Dubiahin OB. Innovatsiini tekhnolohii ta metody navchannia yak faktor udoskonalennia navchalnoho protsesu[Innovative technologies and teaching methods as a factor of improvement of educational process] [Internet]. [tsytovano 2019 Zhov 9]. Dostupno na:

http://www.geci.cn.ua/uk/home/item/download/446_a657598348b2a6e8c60b5c4f62 a104f0.html (in Ukrainian).

.5 Kozak LV. Doslidzhennia innovatsiinykh modelei navchannia u vyshchii shkoli [Investigation of innovative models of higher education education. Educational discourse]. Osvitolohichnyi dyskurs [Internet]. 2014 [tsytovano 2018 Lys 22];1:95-107. Dostupno na: http://www.od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/96/90 (in Ukrainian).

.6 Narodzhennia novoi osvitnoi modeli dlia rozvytku likariv [The birth of a new educational model for physician development]. Daidzhest materialiv spetsializovanykh profesiinykh medychnykh vydan [Internet]. 2018[tsytovano 2018 Lys 27];2. Dostupno na: https://accemedin.com/img/content/materials/images/digest_2.pdf (in Ukrainian).

.7 Saukh PIu, redaktor. Innovatsii u vyshchii osviti: problemy, dosvid, perspektyvy [Innovation in higher education: problems, experience, perspectives]: monohrafiia. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka; 2011. 496 s. (in Ukrainian).

.8 Symuliatsiine navchannia yak kontseptsiia i metod [Simulation training as concept and method]. Daidzhest materialiv spetsializovanykh profesiinykh medychnykh vydan [Internet]. 2018 [tsytovano 2018 Lys 27];3:14-7. Dostupno: https://accemedin.com/img/content/materials/images/digest_2.pdf (in Ukrainian).

.9 Chereshniuk HS, Chereshniuk LV, Akhmedova AA. Deiaki pytannia pidhotovky likariv-interniv v suchasnykh umovakh reformuvannia systemy okhorony zdorov’ia [Some issues in the preparation of interns in the current context of health care reform]. V: Moroz VM, redaktor. Materialy navch.-metod. konf. Pidhotovka medychnykh kadriv u suchasnykh umovakh reformy systemy okhorony zdorov’ia Ukrainy; 2017 Liut 15; Vinnytsia. Vinnytsia; 2017, s.3-6. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Як цитувати

Redko, I. (2019). ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 9(4(34), 47–50. https://doi.org/10.24061/2413-4260.IX.4.34.2019.1