РОЛЬ ЛЕКЦІЇ В СУЧАСНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Y. Budayev
  • O. Godovanets
  • O. Vakolyuk
  • S. Kostenyuk

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.IV.2.12.2014.19

Ключові слова:

освітній процес, лекція

Анотація

Мета лекції - викликати у слухачів відповідну розумову діяльність. Завдання лекції - зробити мислення активним і плідним. Лекція повинна залишатися в пам'яті слухачів і розвиватися далі у свідомості слухачів вже без участі лектора. Стати майстром лекторського мистецтва - це найбільше досягнення в педагогічній кар'єрі викладача.

Посилання

.1 Bendler R. Ispol'zuyte svoy mozg dlya izmeneniya. Neyro-lingvisticheskoe programmirovanie [Use your brain to change. Neuro-Linguistic Programming]. Voronezh: NPO "Modek"; 1998. 176 p. (in Russian).

.2 Kudryavaya NV, Ukolova EM, Smirnova NB, Voloshina EA, Zorin KV. Pedagogika v meditsine [Pedagogy in medicine]. Moscow: Izdatel'skiy tsentr "Akademiya"; 2006. 320 p. (in Russian).

.3 Gessen SI. Osnovy pedagogiki. Vvedenie v prikladnuyu filosofiyu [Fundamentals of pedagogy. Introduction to Applied Philosophy]. Moscow: "Shkola-press"; 1995. 448 p. (in Russian).

.4 Smirnov SD. Pedagogika i psikhologiya vysshego obrazovaniya: ot deyatel'nosti k lichnosti [Pedagogy and psychology of higher education: from activity to personality]. Moscow: Aspekt Press; 1995. 271 p. (in Russian).

.5 Dominowski RL. Teaching Undergraduates. Mahwah NJ: Erlbaum; 2002.

.6 Myasnikov VG, Krasovs'ka OO. Klіnіchna lektsіya – provіdna lanka protsesu formuvannya mislennya і vikhovannya lіkarya [Clinical lecture is a leading link in the process of forming the thinking and upbringing of a physician]. In: Zbіrnik naukovo-metodichnikh prats'; 1998 Sep16-17; Kyiv: Veresen'; 1998. p. 6-7. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Як цитувати

Budayev, Y., Godovanets, O., Vakolyuk, O., & Kostenyuk, S. (2019). РОЛЬ ЛЕКЦІЇ В СУЧАСНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 4(2(12), 146–148. https://doi.org/10.24061/2413-4260.IV.2.12.2014.19