ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-4260.III.2.8.2013.19Ключові слова:
освітній процес, педагогічне мислення, діалогове спілкування, комунікативна компетенціяАнотація
У статті представлені приклади комунікативної компетенції в навчальному процесі у
вищій школі та значення діалогової взаємодії для
активізації розумової та творчої діяльності студентів та лікарів інтернів
Посилання
.1 Bakhtin MM. Estetika slovesnogo tvorchestva [Aesthetics of verbal creativity]. Moscow: Isskustvo, 1986. 445s. (in Russian).
.2 Bibler VS. Ot naukoucheniya - k logike kul'tury: dva filosofskikh vvedeniya v dvadtsat' pervyy vek [From science to the logic of culture: two philosophical introductions to the twenty-first century]. Moscow: Politizdat; 1990. 413s. (in Russian).
.3 Gadamer KhG. Istina i metod: osnovy filosofskoy germenevtiki [Truth and Method: Foundations of Philosophical Hermeneutics]. Moscow; 1988. 704s. (in Russian).
.4 Kunitsina VN, Kazarinova NV, Pogol'sha VM. Mezhlichnostnoe obshchenie: uchebnoe dlya vuzov [Interpersonal communication: educational for universities]. Sankt-Peterburg; 2001. 544s. (in Russian).
.5 Nurgaleev V, Baranovskaya L. Dialog kul'tur kak osnova sovremennoy pedagogicheskoy paradigm [Dialogue of cultures as the basis of the modern pedagogical paradigm]. Vysshee obrazovanie v Rossii. 2004;12:48-51. (in Russian).
.6 Sen'ko YuV. Obrazovanie vsegda nakanune sebya [Education is always ahead of itself]. Pedagogika. 2004;5:22-9. (in Russian).
.7 Sulima II. Filosofskaya germenevtika i obrazovanie [Philosophical hermeneutics and education]. Pedagogika. 1999;1:36-43. (in Russian).
.8 Chanysheva G. O kommunikativnoy kompetentnosti [About communicative competence]. Vysshee obrazovanie v Rossii. 2005;2:48-51. (in Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Критерії авторського права, форми участі та авторства
Кожен автор повинен був взяти участь в роботі, щоб взяти на себе відповідальність за відповідні частини змісту статті. Один або кілька авторів повинні нести відповідальність в цілому за поданий для публікації матеріал - від моменту подачі до публікації статті. Авторитарний кредит повинен грунтуватися на наступному:
- істотність частини вклада в концепцію і дизайн, отри-мання даних або в аналіз і інтерпретацію результатів дослідження;
- написання статті або критичний розгляд важливості її інтелектуального змісту;
- остаточне твердження версії статті для публікації.
Автори також повинні підтвердити, що рукопис є дійсним викладенням матеріалів роботи і що ні цей рукопис, ні інші, які мають по суті аналогічний контент під їх авторством, не були опубліковані та не розглядаються для публікації в інших виданнях.
Автори рукописів, що повідомляють вихідні дані або систематичні огляди, повинні надавати доступ до заяви даних щонайменше від одного автора, частіше основного. Якщо потрібно, автори повинні бути готові надати дані і повинні бути готові в повній мірі співпрацювати в отриманні та наданні даних, на підставі яких проводиться оцінка та рецензування рукописи редактором / членами редколегії журналу.
Роль відповідального учасника.
Основний автор (або призначений відповідальний автор) буде виступати від імені всіх співавторів статті в якості основного кореспондента при листуванні з редакцією під час процесу її подання та розгляду. Якщо рукопис буде прийнята, відповідальний автор перегляне відредагований машинописний текст і зауваження рецензентів, прийме остаточне рішення щодо корекції і можливості публікації представленої рукописи в засобах масової інформації, федеральних агентствах і базах даних. Він також буде ідентифікований як відповідальний автор в опублікованій статті. Відповідальний автор несе відповідальність за подтверждленіе остаточного варіанта рукопису. Відповідальний автор несе також відповідальність за те, щоб інформація про конфлікти інтересів, була точною, актуальною і відповідала даним, наданим кожним співавтором.Відповідальний автор повинен підписати форму авторства, що підтверджує, що всі особи, які внесли істотний внесок, ідентифіковані як автори і що отримано письмовий дозвіл від кожного учасника щодо публікації представленої рукописи.