ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ю.В. Будаєв
  • О.І. Годованець
  • О.Б. Ваколюк
  • С.В. Костенюк

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.III.2.8.2013.19

Ключові слова:

освітній процес, педагогічне мислення, діалогове спілкування, комунікативна компетенція

Анотація

У статті представлені приклади комунікативної компетенції в навчальному процесі у
вищій школі та значення діалогової взаємодії для
активізації розумової та творчої діяльності студентів та лікарів інтернів

Посилання

.1 Bakhtin MM. Estetika slovesnogo tvorchestva [Aesthetics of verbal creativity]. Moscow: Isskustvo, 1986. 445s. (in Russian).

.2 Bibler VS. Ot naukoucheniya - k logike kul'tury: dva filosofskikh vvedeniya v dvadtsat' pervyy vek [From science to the logic of culture: two philosophical introductions to the twenty-first century]. Moscow: Politizdat; 1990. 413s. (in Russian).

.3 Gadamer KhG. Istina i metod: osnovy filosofskoy germenevtiki [Truth and Method: Foundations of Philosophical Hermeneutics]. Moscow; 1988. 704s. (in Russian).

.4 Kunitsina VN, Kazarinova NV, Pogol'sha VM. Mezhlichnostnoe obshchenie: uchebnoe dlya vuzov [Interpersonal communication: educational for universities]. Sankt-Peterburg; 2001. 544s. (in Russian).

.5 Nurgaleev V, Baranovskaya L. Dialog kul'tur kak osnova sovremennoy pedagogicheskoy paradigm [Dialogue of cultures as the basis of the modern pedagogical paradigm]. Vysshee obrazovanie v Rossii. 2004;12:48-51. (in Russian).

.6 Sen'ko YuV. Obrazovanie vsegda nakanune sebya [Education is always ahead of itself]. Pedagogika. 2004;5:22-9. (in Russian).

.7 Sulima II. Filosofskaya germenevtika i obrazovanie [Philosophical hermeneutics and education]. Pedagogika. 1999;1:36-43. (in Russian).

.8 Chanysheva G. O kommunikativnoy kompetentnosti [About communicative competence]. Vysshee obrazovanie v Rossii. 2005;2:48-51. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-01

Як цитувати

Будаєв, Ю., Годованець, О. ., Ваколюк, О., & Костенюк, С. . (2013). ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 3(2(8), 138–140. https://doi.org/10.24061/2413-4260.III.2.8.2013.19