ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • І. Редько Державний заклад «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я України» , Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.XI.3.41.2021.2

Ключові слова:

інноваційні методи навчання, післядипломна освіта, лікарі-фахівці, лікарі-інтерни

Анотація

Проблема якості вищої медичної освіти в Україні завжди посідала одне з перших місць у загаль- нонаціональному рейтингу. Оскільки удосконалення якості навчання є актуальною проблемою в системі після- дипломної освіти, сучасний підхід до процесу навчання лікарів-фахівців на курсах підвищення кваліфікації та лікарів-інтернів повинен включати впровадження нових освітніх (педагогічних, інформаційних та телекому- нікаційних) технологій. В умовах пандемії корона вірусної інфекції COVID-19 усім вищим медичним закладам доводиться все більше змінювати загальноприйняті та перевірені часом і досвідом підходи до надання якісної освіти лікарям та впроваджувати у навчальний процес сучасні новітні технології. Зазначені у статті досвід та аналіз особливостей впровадження сучасних інноваційних технологій на післядипломному етапі освіти допоможуть суттєво покращити результативність засвоєння як теоретичної, так і практичної частини підготовки по кожній лікарській спеціальності.

Посилання

Барміна Г. Стан та перспективи медичної освіти в Україні. Аптека.ua [Інтернет]. 2017 [цитовано 2018 Лис 27];6. Доступно: https://www.apteka.ua/article/401518

Дистанційна освіта [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/distancijna-osvita

Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19. Наказ МОН України №406 від 16.03.2020 [Інтернет]. Київ: МОН України; 2020[оновлено 2020 Кві 8; цитовано 2021 Лип 18]. Доступно: https:// zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0406729-20#Text

Павленко ОО. Використання дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2007;1(3):78-85.

Народження нової освітньої моделі для розвитку лікарів. Дайджест матеріалів спеціалізованих професійних медичних видань [Інтернет]. 2018 [цитовано 2021 Тра 27];2. Доступно: https://accemedin.com/img/content/materials/ images/digest_2.pdf Симуляційне навчання як концепція і метод. Дайджест матеріалів спеціалізованих професій- них медичних видань [Інтернет]. 2018 [цитовано 2018 Лис 27];2:14-7. Доступно: https://accemedin.com/img/content/ materials/images/digest_2.pdf

Стечак ГМ. Педагогічна підготовка майбутніх сімейних лікарів у медичному університеті [дисертація]. Львів; 2017. 282с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Як цитувати

Редько, І. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 11(3(41), 17–20. https://doi.org/10.24061/2413-4260.XI.3.41.2021.2