DOI: https://doi.org/10.24061/2413-4260.VIII.3.29.2018.2

ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО ВИКЛАДАЧА: НАСЛІДУЄМО ВЧИТЕЛІВ

V. I. Tsymbal

Анотація


У статті розкривається значення ораторського мистецтва для високого рівня викладацької діяльності в університеті.  Актуальність обраної теми обґрунтовується тим, що викладацька діяльність у вищому навчальному закладі є зоною підвищеної мовленнєвої відповідальності і викладач професійно відповідає за зміст та якість викладу матеріалу студентам й ефективну комунікацію з ними. Основною проблемою викладацької діяльності є низький рівень результативності роботи зі студентами (зокрема, усної взаємодії з аудиторією на лекціях й семінарах), не зацікавлення студентів предметом викладання, відсутність стимулювання студентів до навчання. Зважаючи на це, викладачі мають професійно самовдосконалюватися у побудові усних промов, майстерності публічного виступу, філігранному володінні живим словом й методах роботи з аудиторією. Наводяться цікаві спогади високоповажних науковців БДМУ — колишніх студентів про талант викладання навчальних дисциплін їхніми Вчителями — загальновизнаними корифеями науки ВИШу. На основі висловлювань великих людей надаються поради щодо оволодіння викладачами вмінням красномовства.  


Ключові слова


викладацька діяльність; ораторське мистецтво; корифеї науки БДМУ.

Повний текст:

PDF

Посилання


.1 Turkevych Mykola Hervasiiovych — vydatnyivchenyi, pedahoh, humanist [Turkevich Nikolai Gervasievich - outstanding scientist, teacher, humanist]. Chernivtsi: Medakademiia; 2004. 144 p.(in Ukrainian).

.2 Radzikhovskyi BL. Zhyttiaitvorchist' [Life and work]. Chernivtsi: Medakademiia; 2004. 180p. (in Ukrainian).

.3 Toman I. Mystetstvohovoryty [The art of speaking]. 2th ed. Kiev: Politvydav Ukrainy; 1989. 293p. (in Ukrainian).




Copyright (c) 2018 V. I. Tsymbal

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Creative Commons License
Журнал «Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина» ISSN 2413-4260 (Online), ISSN 2226-1230 (Print) This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.