ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО ВИКЛАДАЧА: НАСЛІДУЄМО ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • V. I. Tsymbal Вищий державний навчальний заклад України "Буковинський державний медичний університет", Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.VIII.3.29.2018.2

Ключові слова:

викладацька діяльність, ораторське мистецтво, корифеї науки БДМУ.

Анотація

У статті розкривається значення ораторського мистецтва для високого рівня викладацької діяльності в університеті.  Актуальність обраної теми обґрунтовується тим, що викладацька діяльність у вищому навчальному закладі є зоною підвищеної мовленнєвої відповідальності і викладач професійно відповідає за зміст та якість викладу матеріалу студентам й ефективну комунікацію з ними. Основною проблемою викладацької діяльності є низький рівень результативності роботи зі студентами (зокрема, усної взаємодії з аудиторією на лекціях й семінарах), не зацікавлення студентів предметом викладання, відсутність стимулювання студентів до навчання. Зважаючи на це, викладачі мають професійно самовдосконалюватися у побудові усних промов, майстерності публічного виступу, філігранному володінні живим словом й методах роботи з аудиторією. Наводяться цікаві спогади високоповажних науковців БДМУ — колишніх студентів про талант викладання навчальних дисциплін їхніми Вчителями — загальновизнаними корифеями науки ВИШу. На основі висловлювань великих людей надаються поради щодо оволодіння викладачами вмінням красномовства.  

Посилання

.1 Turkevych Mykola Hervasiiovych — vydatnyivchenyi, pedahoh, humanist [Turkevich Nikolai Gervasievich - outstanding scientist, teacher, humanist]. Chernivtsi: Medakademiia; 2004. 144 p.(in Ukrainian).

.2 Radzikhovskyi BL. Zhyttiaitvorchist' [Life and work]. Chernivtsi: Medakademiia; 2004. 180p. (in Ukrainian).

.3 Toman I. Mystetstvohovoryty [The art of speaking]. 2th ed. Kiev: Politvydav Ukrainy; 1989. 293p. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-25

Як цитувати

Tsymbal, V. I. (2018). ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО ВИКЛАДАЧА: НАСЛІДУЄМО ВЧИТЕЛІВ. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 8(3(29), 8–11. https://doi.org/10.24061/2413-4260.VIII.3.29.2018.2