DOI: https://doi.org/10.24061/2413-4260.III.1.7.2013.2

АЛЬТЕРНАТИВНІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ЗОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ ДО ОДНОГО РОКУ

Y. Kovaliova, O. Solyanyk, K. Myronenk

Анотація


У статті висвітлюється значення зорового сприйняття для нервово-психічного розвитку дітей першого року життя. Розглянуто альтернативні шляхи стимуляції зорового аналізатора у дітей із захворюваннями сітківки чи зорового нерва. Описано клінічний випадок застосування кольоротерапії у розвитку зорового сприйняття дитини із ураженням нервової системи та частковою атрофією зорового нерву. Цілеспрямоване використання дії  кольору може мати позитивний вплив на розвиток зорового сприйняття у дітей до року.

Ключові слова


зорове сприйняття; ураження ЦНС; часткова атрофія зорового нерва; кольоротерапія; новонароджені; нервово-психічний розвиток

Повний текст:

PDF

Посилання


.1 Ciuffreda KJ, Ludlam DP, Kapoor N. Clinical oculomotor training in traumatic brain injury. Оptom Vis Dev. 2009;40(1):16-23.

.2 Cockerham GC, Goodrich GL, Weichel ED, Orcutt JC, Rizzo JF, Bower KS, et al. Eye and visual function in traumatic brain injury. J Rehabil Res Dev. 2009;46(6):811-8. doi: 10.1682/jrrd.2008.08.0109.

.3 Green W, Ciuffreda KJ, Optom TP, Szymanowicz D, Ludlam DP, Kapoor N. Accomodation in mild traumatic brain injury. JRRD. 2010;47(3):183-200.

.4 Kernan M. Developmental visual training procedures. Optom Ext Prog, Assistant's Courses. 1987. p 21-3.

.5 Le Grand Y. Light color and vision. 2nd ed. London: Chapman and Hall; 1968. 341p.

.6 Press LJ. Applied Concepts in Vision Therapy. St. Louis: Mosby; 1997. 233p.

.7 Barber A, editors. Vision therapist: infant and toddler vision. Santa Ana, California: Optometric Extension Program; 1993. Scott CL. The vision development process. p. 1-9.




Copyright (c) 2020 Y. Kovaliova, O. Solyanyk, K. Myronenk

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Creative Commons License
Журнал «Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина» ISSN 2413-4260 (Online), ISSN 2226-1230 (Print) This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.