THE USAGE OF DISTANCE EDUCATION POSSIBILITY IN POSTGRADUATE EDUCATION
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-4260.VIII.4.30.2018.3Ключові слова:
Distance Learning, Postgraduate EducationАнотація
The article analyzes modern methods of the pedagogical process using various information technologies. The possibility and effectiveness of training doctors at the postgraduate stage and additional training of students of medical universities by distance education method are indicated. This kind of study in medicine provides a convenient system for obtaining information and allows to expand the thematic range, reduce the training period, and at the same time not to lower the quality, due to the possibility of using almost all forms of training, including independent work in the electronic library.
Посилання
Bojchuk TM, Gerush IV, Khodorovskij VM. Dosvid vprovadzhennya informacijno-komunikacijnyx texnologij u navchalnomu procesi Bukovynskogo derzhavnogo medychnogo universytetu [Experience of introducing information and communication technologies in educational process at Bukovynian state medical university]. Medychna osvita. 2012;2:64-7. doi: https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1280 (in Ukrainian).
Kmet, O., Filipets, N., Kyshkan, I., Kmet, T., Shunkaryuk, V. Suchasni pidxody` shhodo yakisnoyi pidgotovky` studentiv-stomatologiv do skladannya farmakologiyi na licenzijnomu integrovanomu ispy`ti «KROK 1». Klinichna ta ekspery`mental`na patologiya, 2018;17(2):148-50. doi: http://dx.doi.org/10.24061/1727-4338.XVII.2.64.2018.28 (in Ukrainian).
Khodorovskij, G., Tkachuk, S., Shvecz, V., Tymofijchuk, I., Semenenko, S. (2015). Stanovlennya, rozvytok, suchasnyj stan i perspektyvy-navchalno-metodychnoyi roboty kafedry fiziologiyi Bukovynskogo derzhavnogo medychnogo universytetu. Klinichna ta eksperymentalna patologiya, 2014;13(4):178-82. doi:http://dx.doi.org/10.24061/1727-4338.XIII.4.50.2014.38 (in Ukrainian).
Boreyko, L., Semenenko, S., Tymofiychuk, I., & Slobodian, X. (2018). The role of a teacher in the upbringing of professional and personal qualities of students. Clinical & and Experimental Pathology, 2017;16(4):125-28. doi:http://dx.doi.org/10.24061/1727-4338.XVI.4.62.2017.23
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Oleksii Godovanets, O. I. Godovanets, N. Chaikovska, Yu. Pavlov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Критерії авторського права, форми участі та авторства
Кожен автор повинен був взяти участь в роботі, щоб взяти на себе відповідальність за відповідні частини змісту статті. Один або кілька авторів повинні нести відповідальність в цілому за поданий для публікації матеріал - від моменту подачі до публікації статті. Авторитарний кредит повинен грунтуватися на наступному:
- істотність частини вклада в концепцію і дизайн, отри-мання даних або в аналіз і інтерпретацію результатів дослідження;
- написання статті або критичний розгляд важливості її інтелектуального змісту;
- остаточне твердження версії статті для публікації.
Автори також повинні підтвердити, що рукопис є дійсним викладенням матеріалів роботи і що ні цей рукопис, ні інші, які мають по суті аналогічний контент під їх авторством, не були опубліковані та не розглядаються для публікації в інших виданнях.
Автори рукописів, що повідомляють вихідні дані або систематичні огляди, повинні надавати доступ до заяви даних щонайменше від одного автора, частіше основного. Якщо потрібно, автори повинні бути готові надати дані і повинні бути готові в повній мірі співпрацювати в отриманні та наданні даних, на підставі яких проводиться оцінка та рецензування рукописи редактором / членами редколегії журналу.
Роль відповідального учасника.
Основний автор (або призначений відповідальний автор) буде виступати від імені всіх співавторів статті в якості основного кореспондента при листуванні з редакцією під час процесу її подання та розгляду. Якщо рукопис буде прийнята, відповідальний автор перегляне відредагований машинописний текст і зауваження рецензентів, прийме остаточне рішення щодо корекції і можливості публікації представленої рукописи в засобах масової інформації, федеральних агентствах і базах даних. Він також буде ідентифікований як відповідальний автор в опублікованій статті. Відповідальний автор несе відповідальність за подтверждленіе остаточного варіанта рукопису. Відповідальний автор несе також відповідальність за те, щоб інформація про конфлікти інтересів, була точною, актуальною і відповідала даним, наданим кожним співавтором.Відповідальний автор повинен підписати форму авторства, що підтверджує, що всі особи, які внесли істотний внесок, ідентифіковані як автори і що отримано письмовий дозвіл від кожного учасника щодо публікації представленої рукописи.