ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР У НАВЧАННІ МЕДИЧНОЇ ТА БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Н. В. Остапович Івано-Франківський національний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.176-179

Анотація

У статті досліджується проблема використання дидактичних інтелектуальних ігор при засвоєнні базових фізичних понять у студентів-медиків та обґрунтовується доцільність використання у навчальних курсах ігор типу «Ерудит-лото», «Пентагон», «Помиленіум», «Що? Де? Коли?» та «Брейн-Ринг».

Ключові слова: медична та біологічна фізика; інтелектуальна дидактична гра.

The article deals with the problem of using the didactical intellectual quiz-games in forming of basic physical notions by the medicine students. The applicability of the games such as “Smart Lotto”, “Pentagon”, “Mistakes Millennium”, “What? Where? When?” and “Brain-Ring” in teaching courses has been proved.

Key words: medical and biological physics; intellectual didactical game.

Посилання

Алексеев Е.В. Что? Где? Когда? / Е.В. Алексеев, В.Г. Белкин, Н.А. Курмашева, М.О. Поташев, И.К. Тюрикова. -М. : Рольф, 2000. - 234 с.

Анашина Н. Ю. Энциклопедия интеллектуальных игр. Кн. 1, 2, 3 / Н. Ю Анашина. - М. : Академия развития, 2006. -480 с.

Кучерова Г.М. Інтерактивні вправи та ігри / Г.М. Кучеро-ва, В.В. Ягоднікова. - Х., 2010. - 144 с. - С. 11.

Лопушанський Я.Й. Збірник задач і запитань з медичної і біологічної фізики : навчальний посібник. - 3-є вид., доп. та випр. / Я.Й Лопушанський. - Вінниця : Нова книга, 2010. - 584 с. - С.86-109.

Макаров В.І. Нетрадиційні форми виховної роботи з студентською молоддю / В. І Макаров - К. : Навчально методичний центр УКОО Освіта, 2005. - 112 с. - С.1, 7.

Скрипник М. Мистецтво бути педагогом : збірник тренін-гових занять / Марина Скрипник. - К. : Шкільний світ, 2006. - 112 с. - С.61.

Трембовольский Я. Ваше слово, эрудиты! / Я. Трембоволь-ский, И. Чекалов. - М. : Просвещение, 1990. - С. 67.

Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах / П.М. Щербань. - К. : Вища школа, 2004. -207 с. - С. 48.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24