ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ НЕОНАТОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СТАРШИХ КУРСІВ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ЗАСТОСУВАННЯ

Автор(и)

  • I. S. Lembryk ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет» МОЗ України (м. Івано-Франківськ, Україна), Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-4260.VI.1.19.2016.18

Ключові слова:

педіатрія, інновація, технологія, навчання

Анотація

Мета. Дати характеристику основним методам інноваційних цифрових технологій, визначити їх переваги та недоліки, особливості застосування у вищій медичній школі. Основні завдання та методи дослідження: Аналіз даних літератури за останні п’ять років, присвячених цій тематиці, а також оцінка їх застосування у практиці вищих навчальних медичних закладів. Результати дослідження та їх обговорення. У статті подана характеристика основних інноваційних технологій навчання, які покликані реалізувати виховання інноваційної особистості в людині, яка навчається. Проведено огляд літератури та наведено власні міркування щодо зміни парадигми вищої медичної освіти в Україні на прикладі викладання дисципліни «Педіатрія» (модуль «Неонатологія») в Івано-Франківському національному медичному університеті. Доведено ефективність широкого та різнопланового використання інноваційних технологій у навчально-освітньому процесі. Визначено переваги та недоліки застосування цифрового забезпечення освітньої діяльності у медичному вузі.

Посилання

Sydorova AI, Pavlenko SA, Amosova LI et al. Aktual'nist' informatsiinykh tekhnolohii navchannia studentiv u medychnykh zakladakh [Relevance of information technology education students in health care]. Innovatsiini tekhnolohii u vyshchii medychnii osviti: nauk.-prakt. konf. z mizhnarodnoiu uchastiu: tezy dokl. Poltava; 2012. p.95-96. (in Ukrainian)

Tkachenko PI, Lokhmatova NM, Hurzhyi OV et al. Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u navchal'nomu protsesi na kafedri dytiachoi khirurhichnoi stomatolohii z propedevtykoiu khirurhichnoi stomatolohii [The use of innovative technologies in educational process at the Department of Pediatric Dentistry Propaedeutics surgical dental surgery]. Innovatsiini tekhnolohii u vyshchii medychnii osviti: nauk.-prakt. konf. z mizhnarodnoiu uchastiu: tezy dokl. Poltava; 2012. p.105-106. (in Ukrainian)

Zhuravl'ova LV, Lopina N. Vprovadzhennia elementiv dystantsiinoho navchannia z vykorystanniam innovatsiinykh veb-tekhnolohii u bezperervnii medychnii osviti [The introduction of elements of distance learning using innovative web technologies in continuous medical education]. Materialy XV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii «Problemy ta perspektyvy rozvytku nauky na pochatku tret'oho tysiacholittia u krainakh Yevropy ta Azii»; 30 chervnia - 1 lypnia 2015 r. Pereiaslav-Khmel'nyts'kyi; 2015. 237p. (in Ukrainian).

Marchenko VIu, Marchenko IIa, Boiko VV et al. Interaktyvnyi metod yak pedahohichna innovatsiia u vyschii medychnii shkoli [An interactive method as pedagogical innovation in higher medical school]. Innovatsiini tekhnolohii u vyshchii medychnii osviti: nauk.-prakt. konf. z mizhnarodnoiu uchastiu: tezy dokl; Poltava; 2012. p.84-87. (in Ukrainian).

Polozhennia pro orhanizatsiiu osvitn'oho protsesu v Derzhavnomu vyschomu navchal'nomu zakladi «Ivano-Frankivs'kyi natsional'nyi medychnyi universytet». [The provisions on the organization of educational process in the State higher educational institution "Ivano-Frankivsk National Medical University"]. Ivano-Frankivsk; 2015.77p. (in Ukrainian).

Platonov VN. Obzor i realizacija setevoj formy obuchenija za rubezhom: luchshie praktiki [Review and Implementation of the Network forms of learning abroad: luchshye practice] [Internet]. – Moscow: Vыsshyi unyversytet nauky y tekhnolohyi, 2013. – Avaibale from: https://docs.google.com/file/d/0B9Agi3dgqKCNOFFDaUF1ODltbnM/edit?pli=1 (in Russian).

Tarnavska TV. Tsyfrovi tekhnolohii u navchal'nii, doslidnyts'kii ta innovatsiinii diial'nosti zakladiv vyschoi osvity [Digital technology in teaching, research and innovation activities of higher education institutions]. Psykholoho-pedahohichni nauky. 2013;2:110-116 (in Ukrainian).

10 most instructive educational startups [Internet]. Avaibale from: http://www.edutainme.ru/post/10-camykh-pouchitelnykh-obrazovatelnykhstartapov/?page=user&id=17 (in Russian).

What threatens new digital world race [Internet]. Avaibale from: http://www.mirprognozov.ru/prognosis/107/797/ (in Russian).

Seligman J. Online Education [Internet]. Rochester Review; 2013 January–February;75(3). Avaibale from: http://www.rochester.edu/pr/Review/V75N3/0101_president.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-25

Як цитувати

Lembryk, I. S. (2016). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ НЕОНАТОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СТАРШИХ КУРСІВ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ЗАСТОСУВАННЯ. Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, 6(1(19), 84–88. https://doi.org/10.24061/2413-4260.VI.1.19.2016.18